onsdag 22 april 2009

Värsta försäljaren!

Medan Alex är i Åre och roar sig, så började jag så smått att plocka i ordning barnkläder som jag ska sälja på barnbasar i Södertälje på söndag! Jag insåg snart att det va mer än jag hade väntat mig! Av någon konstig anledning så är det ju mest tjejkläder. Men lite killkläder kommer jag också att sälja, jag har massor och kommer endast att spara dom finaste till Malve (har köpt POP kläder av en jobbarkompis + Minos gamla). Så jag har nu varit uppe två kvällar till klockan 01.00 på natten för att plocka iordning. I dag kom några Hölö-mammor förbi och kolla så jag har fått ihop lite pengar som jag kan köpa nya kläder för eller fynda på söndag! Jag insåg i dag att jag inte har kollat på TV sen i torsdags och har därmed fått massa nyttiga saker gjorda. Hade tänkt att lägga mig i soffan en stund nu, men jag är för trött, så jag kryper nog i säng istället! Godnatt!

PS. Jag kommer att ha barnkläderna ligga framme hos mig till Lördag, så om du eller någon du känner vill fynda, hör av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar