måndag 10 maj 2010

Migrän?

I fredags fick jag tydligen migrän... Flimmrade för ögonen en ganska lång stund, sen kom huvudvärk som inte gick över med Alvedon (som jag tror botar alla mina krämpor), men inget hjälpte! Panik!!! Jag fick bara mer ont o började må illa. Till slut fick jag helt enkelt kasta in handduken och gå hem från jobbet. Jag stupade direkt i säng och sov till Alex kom hem, då kändes det bättre. Det här var första gången jag fick sova o vara "sjuk" utan att ha barnen hemma, vilken kändes ganska skönt för på kvällen var jag bra igen.

I helgen har jag jobbat medan det har varit "Hundens Dag" på våran brukshundklubb och "Öppet Hus" på Stall Åkerby. Jag skulle även ha gått på Salem Al Fakir i lördags, men killarna hade svensexa för Janne, så jag fick glatt sälja min biljett:-(

I övrigt så är behandlingen av mig på min arbetsplats just nu under all kritik och jag MÅSTE hitta ett nytt jobb! Helst redan igår.... Det värsta är att när jag rannsakar mig själv så tycker jag ju att det är kul i butik, men jag måste få utvecklas, jag kan ju så mycket mer än vad jag får chans till.... Varför kan inte någon se hur hängiven man är till allt man gör och uppskatta det?

Målningen av möbler och flytten av vårat sovrum har tydligen bromsat upp lite och det börjar bli hög tid att sätta fart igen. Om en vecka ska ju Novas rum stå färdigt....

3 kommentarer:

  1. Fy vad jobbigt med migrän, jag får också det då och då, ett par gånger om året ca. Och då är det bara att bädda ner sig i mörker och tystnad... Ibland kan Bamyl koffein-tabletterna hjälpa, men inte alltid...

    Jag kikar gärna på er säng, kanske är du ledig nån dag så kan jag komma förbi?
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! :) vi har inte haft internet något nu efter flytten så har inte varit inne och sett det du skrev förut. Ja vi kan komma och titta på bebisgrejerna, ringer så fort vi tar oss tid :)

    SvaraRadera
  3. Nej men nu har du väl inte migrän längre ändå...? ;-)

    SvaraRadera