lördag 30 januari 2010

Ledig fredag!

I dag har vi varit lediga eftersom dagis har stängt, för mig var det ren tur att jag bytt pass då jag missat informationen från dagis. Mino skjutsades till skolan av mormor eftersom Alex hade råkat få med mina bilnycklar till jobbet. Nova, Malve o jag gick till Josse o tillbringade nästan hela dagen där. Mino kom också dit efter skolan tillsammans med Tilde. Josse passade även Tuva o Linna därför var det fullt ös, medvetslös med 7 (!!!) barn.

Kvällen blev lite händelserik då Josse hittade en lös hund på väg till oss, jag laddade fickorna med hundgodis o tog med ett koppel. Efter mycket prat så insåg jag att jag nog kände igen hunden... Vi tog med den hem o jag testade att ta ut Ewitha som blev överlycklig, alltså ingen tvekan att det var mina stallkompisars ena hund. Vi gick hem med han, sen drog vi några omgångar Kalaha (som Tilde hade fått i julklapp), det kändes som att man satt på fritidsgår`n igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar