onsdag 3 februari 2010

Jag ser det snöar!

Ja, det snöar IGEN! kommer inte ihåg att vi någonsin har haft så mycket snö, men det är häftigt o lite jobbigt på samma gång. Ska snart ut o pulsa till skolan med Nova o Malve för att hämta Mino o en kompis.

I måndags började jag o Josse spela innebandy igen och det var inte en dag för tidigt, så himla kul att motionera på det sättet, man bara fortsätter o fortsätter trots att benen nästan inte bär en längre o man kan knappt andas. Kroppen påminner mig fortfarande om rivstarten i form av träningsvärk.

Jag missade HMBK`s årsmöte pga jobb o innebandy (dessutom så fick jag reda på att det var samma dag, hade lixom missat o kolla hemsidan på ett tag), men jag har hört att Ylva o Imza blev årets lydnadsekipage i alla fall! Grattis till dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar