torsdag 11 mars 2010

Vårkänslor?

Nu har jag fått glimt av våren... Sen i söndags har solen varit framme o det töar för fullt. I dag är det dock mulet. Men man känner ändå den där krypande känslan av lycka och energi. Jag är ordentligt ridsugen nu och hoppas kunna börja sätta igång Baresco efter våran vintervila! Min GI verkar lysa med sin frånvaro... Jag orkar ungefär halva dagar, sen räcker inte tiden till, dålig karaktär Grrrr! Jag ska få lite hjälp med att kolla vad jag får i mig osv... Jag äter för lite protein och det är antagligen därför jag är så trött.

För övrigt så kommer förhandsbesked o bygglov till en ev tomt dröja ganska lång tid, så jag funderar på att passa på att plugga medan vi bor kvar här. Ska bara få tummen ur o göra något åt saken... Vet inte vad jag ska plugga till, men jag MÅSTE göra något nu så jag kan må lite bättre igen.

I lördags var vi på fest och träffade massor av gamla och nya kompisar, det va riktigt kul!

Nu ska jag klä på barnen o gå en promenad till dagis med Ewitha och Blanka (www.rostellis.dinstudio.se) som bor hos oss en vecka när hennes familj är på semester!

1 kommentar:

  1. Jag har också bestämt mig för att börja plugga efter min f-ledighet, för jag vill INTE tillbaka till Astra!
    Så vi får klura och komma på nåt riktigt bra som vi ska bli när vi blir stora! :-)
    Ha en skön helg!
    Kram Jenny L
    p.s. Kul att du blåst liv i din blogg igen!

    SvaraRadera