tisdag 27 april 2010

Nya skor

I dag har jag varit duktig! Jag har sökt två jobb och köpt nya gympaskor till Malve o Mino, supersnygga Addidas till båda. Nova blev helt förstörd eftersom hon också ville ha nya skor och det ska hon få, men jag hittade inga till henne idag dessutom kan hon faktiskt ha sina gamla.

Jag ska verkligen försöka blåsa liv i den här bloggen nu, men det är lite tråkigt eftersom jag är urkass på allt det tekniska... Jag vill kunna föra över bilder från kameran till datorn tex... Vilket säkert är lätt som en plätt, men jag har förlitat mig på att Alex alltid fixar det... Vi har massor med roliga bilder som jag vill dela med mig av men de känns lite inaktuella nu. Sen skulle jag vilja lära mig hur man länkar upp bilder på produkter från företag, tex en möbel från IKEA som man funderar på att köpa eller en tapet. Om nån kan råda bot på min okunskap så är jag en villig elev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar