tisdag 9 juni 2009

Här har det varit fullt upp som vanligt och denna vecka är inget undantag. Skolavslutning på fredag, ska bli mysigt att få åka till kyrkan på "riktig" skolavslutning för då känns det att sommaren har börjat på riktigt (för det märks inte på vädret just nu i alla fall). På torsdag har Nova "konsert" på dagis och i morgon kväll ska jag o Ewitha debuteraa i 2:an! Jag är grymt nervös eftersom vi hade träningstävling på hemmaklubben i förra veckan och flera moment gick åt skogen. Men jag har fokuserat på fjärren och rutan för de andra momenten verkar sitta. Fritt följ tränar vi jämt och har MYCKET beröm och glädje i, för jag anser att har man det så har man så mycket gratis i resten dvs koncetration och fokus på föraren. Alex har varit mycket aktiv i sin löpträning och sprang Premiärmilen för ett litet tag sedan, nu är det Trosa stadslopp som är nästa tävling. Han är duktig och envis, så jag tror det går superbra. I stallet har jag en tjej som just nu rider Baresco några dagar i veckan eftersom hennes ponny är skadad, han sköter sig bra och dom ska vara med på tävlingarna i samband med riksutställningen som ska hållas på Åkerby nu på söndag. Jag missar det och Emenems kennelläger eftersom jag åker till PARIS på lördag!!! Jag längtar så otroligt, samtidigt är det lite läskigt... Sist jag var utomlands var i Italien hos alex mormor och moster år 2000, så det är verkligen på tiden att jag kommer iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar