lördag 19 september 2009

Äntligen löp!

Jaha, då började Ewitha löpa äntligen. Jag har verkligen väntat på det den här gången eftersom hon tydligt visade att hon inte var sig själv. Nu ska vi bara träna lite lätt under löpet, sen ska jag hitta lite tävlingar igen. I övriga livet så börjar allt rulla på, jag har börjat jobba och det känns helt OK. Jag är extra stolt över att vi börjat med matlista här hemma. Jag storhandlar varannan fredag och behöver inte småhandla så mycket och på det viset minskar vi vårat matkonto som är ENORMT när vi alla är hemma så mycket. Vi har lovat oss själva att fortsätta så här även när Alex börjar jobba så vi kan göra roligare saker för pengarna. Nu ska jag ta hand om min dotter som ligger och hostar, det låter så jobbigt o jag känner igen mig från när jag var liten och hostade mycket. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar