tisdag 1 september 2009

Tävlingen

Jag kände mig stressad inför söndagen och löste det genom att ringa till tävlingsansvarige och frågade om jag kunde starta somm nummer 1, för det brukar inte vara någon som frivilligt vill ha det startnummret. det gick bra så jag kände mig lugn o fokuserad. Vi gick in med gott självförtroende o ut med en överexalterad Ewitha. De enda poänge jag hann se va : platsliggning 10, fritt följ 8,5... Jag har fortfarande inte fått protokollet (eftersom jag åkte direkt efter min start) men gissade utifrån vår start på ca 150 poäng, såg nu på resultatlistorna att jag hade 151 poäng, så det var bra gissat. Det är skönt att man ändå känner vad för poäng man är värd, för då vet man vad som blir fel och vad man ska träna på. Hon var mycket övertänd efter varje moment när jag berömde henne, jag har ju tränat på att jag ska vara belöning nog och nu tar hon det men jag är nästan för rolig så nu måste jag dämpa detta lite... Prövade idag att säga "bra" och stryka henne lite (dominerande) och hon blev lite mer dämpad, men tyckte att stämmningen var "sisådär"... Vi avslutade såklart med att leka o ha kul!

Söndagseftermiddagen tillbringade vi på Gröna lund och Nickelodeondagen. Så nu har vi sett Amy Diamond, Nanne Grönvall, Markoolio, Molly Sandèn, EMD och Alexande Ryback.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar