lördag 1 augusti 2009

I väntan på bilder...

... så får ni stå ut med "bara" text. Vi har haft semester och har egentligen det fortfarande, men vi har hunnit med ett o annat trots att en och en halv vecka har gått åt till att ta hand om sjuka barn, dom fick feber och blåsor i munnen = inte kul! Men vi passade på att göra ordning vårt vardagsrum som stått o samlat skräp, tvätt o olika möbler... Nu är det färdigt och vi hoppas att storebror o pappa kommer o hjälper oss med antennkabeln så vi kan få upp vår TV från källaren. Men vi är så sjukt nöjda, bilder kommer. Jag o Alex har även hunnit varit med på David o Mias fantastiska bröllop. Vi har umgåtts med vänner, grillat, ridit mm. I går gjorde jag den första riktiga utflykten till Lådbilslandet i Nykvarn tillsammans med mamma, pappa, Mino, Nova o min bror med familj. För Mino var det himmelriket och Nova var nöjd med det hon hade gjort, det blev en toppendag följt av lite besök av Josse, Jimmie och höggravida Sara som faktiskt är beräknad i dag (eller igår...ser att klockan är efter tolv). i dag åkte vi hela familjen på Minos begäran (att vi skulle göra något alla tillsammans) till Palstorps hage utanför Nyköping och hade superkul med lek och äventyr. Helt underbart ställe där både barn och vuxna kunde leka, klättra och köra "robinson-bana" och extra plus i kanten för att vi kunde ta med hunden och att det inte fanns massa glasskiosker o annat. Kvällen har avslutas hos Josse, Tilde o Linus där vi blev bjudna på kantarell-pizza. Jag passade på att träna lite med Ewitha inför stundande tävling, har verkligen varit superdålig på att träna senaste veckan... fy på mig! Efter spelade vi Yatzy och jag lyckades verkligen att få Yatzy 2 gånger!!!! Ska nog köpa en lott i morgon! Kram o godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar