söndag 16 augusti 2009

Snart skolstart

Jaha, då var det ett tag sen sist igen. Det blir väl så när man är ledig för mycket... Vi laddar upp för skolstart på tisdag då Mino ska börja första klass, vet inte om han eller vi tycker att det är mest spännande? Det har även kommit en liten ny kille i våra liv; Sara o Jimmie har blivit stolta föräldrar till Lukas Munkhammar. Han blev en vecka igår och jag har hunnit gulla tre gånger redan. När Sara kom gående i korridoren på BB med honom så blommade mina känslor över o tårarna kom, så fantastiskt att se sin bästa kompis bli mamma för första gången!!! Hon passade såklart på att föda när jag o Eve (lukas stolta moster) var nere i Göteborg för att se Madonna. Och apprå på Madonna så fick hon både bra o dålig kritik av olika tidningar, men vi upplevde en toppen konsert från mycket bra platser. Jag har alltid gillat Madonna och att få se henne live var STORT! Jag har en o annan bild som jag ska försöka lägga ut senare. Nu är det dags för mitt sista möte i Agilitysektorn för HMBK. Det tar för mycket tid o arrangemang från min sida nu när jag ska börja jobba o dessutom starta lite "ridskola" för Nova och två kompisar. Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar