lördag 29 augusti 2009

Tävlingdags

I morgon bär det av till Södertälje igen! Vi ska tävla och har tränat hårt hela veckan. Tyvärr så har de ändrat samlingstiden från 8.30 till 11.30 vilket ställer till en hel del problem för min del. Jag ska nämligen vara tillsammans med Alex o de stora barnen på Gröna Lund kl. 15 (Malve får vara hemma med mormor)... Dvs jag måste åka hem direkt efter min start för att lämna hund och hämta familj, har jag otur så startar jag sent och måste kanske strunta i det :-( Jag känner mig stressad och inte alls så laddad som jag borde vara. Funderar på om jag skulle strukit mig istället, men jag vill ju så gärna ha mitt LP2 i år och snart börjar Ewitha löpa o jag börjar jobba på måndag... Varför vi åker till Grönan är för att det är Nickelodeondagen som våra barn sett fram emot hela sommaren, så jag skulle aldrig kunna säga till dom att vi struntar i det för att mamma ska tävla. Barnen går ALLTID först!

1 kommentar:

  1. Hel rätt Carro,,,barnen måste få ta tid och gå först,,,de börjar bli stora nu våra barn, så nu är det bäst att se upp ;O) du hinner tävla och sedan ta Grönan i Lugn och ro :O) LYCKA TILL nu,,,håller tummar och tår, sms sen...

    SvaraRadera