torsdag 5 mars 2009

Va fan!!!

I går va Malve bra i magen och alla friska...Haha, skenet kan bedra för i morse kl 5 hade Malve bajsat ner hela sängen och det luktade inte mumma... Va fan, ska vi aldrig bli av med den här jäkla sjukan? Mino skulle ta med en kompis efter skolan i dag och va så glad över det, men jag fick avboka, stackars Mino!!! Han var så himla ledsen... Vi fick lappar från dagis om att den är svårstoppad den här magsjukan för dom kräks bara en gång sen är dom nästan normala i magen förutom att det luktar och är lite missfärgat, därför tror folk att deras barn bara har "ätit något" och skickar dom till dagis och så blir alla andra barn smittade... I 4 veckor har detta pågått och det är inte över än...Fy vad trist!

I går kväll tränade vi lydnad i ridhuset. Jag körde igenom 2:ans moment och det gick faktiskt över förväntan, vi börjar närma oss nu. Jag ska eventuellt i väg nu igen och träna, ska försöka få med mig kameran så jag kan ta några bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar