tisdag 12 maj 2009

Hipp, hipp hurra!

Ja, idag fyller min fina Baresco 19 år! Tänk att jag fick han som fölunge när jag var 11 år. Vi har gått igenom MYCKET tillsammans. Han har fått stått ut med mig o mina tonårsbekymmer som vi galoppera bort i skogen och jag har fått stå ut med att han tugga på min sovsäck när jag "sov över" i hans box. Han har varit med mig i mitt vuxenliv som fru och mamma. Alla mina barn har ridit på honom. Han har varit uppstallad på flera stall och vi har tränat för många tränare, tävlat många tävlingar med fina resultat, han är min klippa och jag älskar han högt! Grattis mitt hjärta!

1 kommentar:

  1. Hej !
    Grattis till resultatet och vilken kanon helg det var för er. Två tävlingar och du får 1:a pris på båda :-) Vi kommer på träning för vi vill också få 1:or hi-hi.
    Jag tänkte anmäla mig till eran Lydnads 1 den 15 juni tror jag att den är...men vet du vilken tid den är?
    Många kramar från Mia & Ninja

    SvaraRadera