torsdag 12 februari 2009

4 dagar kvar...

...till jag börjar äta lite kolhydrater! Jag tycker inte att det är så farligt med maten men jag längtar ihjäl mig till mina rågkusar till frukost. Jag o Mino var och storhandla igår så jag har laddat frysen med "kusarna" (eller skosulor som Josse säger). Mino o jag hade en mysig eftermiddag/kväll då vi åkte till stan (för mig är stan Södertälje...), vi handla hundmat, bytte ett par byxor och köpte present till ett kalas som Mino ska på. Det är en tjej som fyller så han bestämde att hon skulle få lippgloss o en fickspegel med Hello kitty på. Sen storhandla vi som sagt. Det var riktigt kul att bara få vara med Mino, min stora kille. Nu ska jag faktiskt kränga på mig dom döläckra konsum kläderna för att jobba några timmar i kväll. Jag ska jobba fredag, lördag o söndag oxå, skönt med lite pengar!!!! Det är det tråkigaste med att vara mamma ledig, man hinner tänka och vill fixa lite här o var och åka på utflykter mm, men allt kostar så mycket så man inte har råd (säger jag som köpte biljett till Madonna..haha). Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar