tisdag 3 februari 2009

En kvar...

Japp, det är bara en kvar som inte har haft feber än och det är Mino... Just nu är det lilla Malve som har råkat ut för sin första riktiga feber, stackarn! under helgen som gick var vi alla friska i alla fall, jag hann valla ett pass med Ewitha i lördags förmiddag innan jag åkte till Södertälje för att tillbringa kvällen och natten med mina bästa vänner; Sara, Josse och Eve. Vi hade superkul och det var skönt att få vara hemifrån lite drygt ett dygn! Jag har ju världen bästa pappa till mina barn så dom hade hunnit göra goda smothies (eller smudi som Tilde skrev...), träna innebandy och så hade dom varit och ätit våffler hos gammelmormor Britta. På söndag eftermiddag var Nova o jag i stallet och fixade, sen tog vi en promenad, Nova red och jag och Ewitha gick bredvid. Nova börjar bli riktigt modig nu när hon rider, jag har en "voltige-jord" på, dvs hon har två handtag att hålla i sen far hon omkring däruppe och sitter långt bak, drar upp benen, glider över till höger o vänster vilket är jättebra för jag är helt övertygad om att det viktigaste i ridningen är att du har balansen!

1 kommentar:

  1. Åh, vad avundsjuk jag blir! Jag måste ta med Tuva med ut till stallet snart så hon får prova på att rida lite...Hon pratar jämt om att åka med Carro till alla hästarna ;-)

    SvaraRadera