torsdag 5 februari 2009

Siste man ut...

Då var det Minos tur att insjukna i feber... Jag har konstaterat att det tar många dagar emellan vi insjuknar, vilken är lite skumt, Nova var ju först och fick feber för två veckor sedan. Alex har haft minst feber och inte varit sängliggande så vi se om det var på riktigt eller om det kommer en ny vända! Om det är någon som undrar hur det går med min GI, så kan jag meddela att det går mycket bra. Jag kommer att äta helt utan kolhydrater i ca en vecka till, då har jag kört max dvs 6 veckor, sen börjar jag smyga in lite rågkusar till frukost och kanske lite bulgur eller fullkornspasta i ett mål mat om dagen. Jag väger mig varje fredag så i morgon är det vägning igen. Jag gör så för att annars blir man knäpp om man går och väger sig hela tiden! Jag har ett litet tips för alla som tycker att livet är lite tufft ibland, med barn o så: Titta kl.20.00 måndagkvällar på TV4 "Familjen annorlunda".... Sen föreställer du dig paniken om en börjar bli magsjuk.... hua!

1 kommentar:

  1. Hahahahah precis så tänkte jag när jag såg programmet i måndags ;O/ tänk dig tio barns famijen *HUA*

    SvaraRadera