tisdag 20 januari 2009

Beach 2009


Here I come! Jajemensan, här hoppas man på stordåd. Jag har redan gått ner 4 kg!!! Men jag tror det bara va överflödet efter jul...Jag har fått in GI-vanan otroligt snabbt den här gången och det känns som att min kropp har längtat efter att få köra igång igen! Pia och jag har nu börjat få in rutinen att ta en barnvagnspromenad direkt efter vi lämnat dom stora barnen tisdag-torsdag och det känns skönt att starta dagen så. I dag gick vi till stallet och mockade eftersom jag idag har jobbat några timmar på kvällen. Min häst är lite lidande just nu, jag hinner inte riktigt: JAG BEHÖVER EN MEDRYTTARE!!!! Det är tur att han har sin lilla hingstkompis Magic i hagen, dom är så söta tillsammans, igår släppte jag ut Baresco senare för att hovslagaren va och skodde honom. När Baresco kom innanför grinden syntes inte Magic till så han gnägga, några sekunder senare dyker Magic upp bakom en dunge och springer fram till sin kompis och så "brottas" dom... Det är oftast unghästar som leker på det viset inte en gammal "gubbe" på 19 år och en 7-årig welsh hingst! Men dom är verkligen bästisar! Nu ska jag gå och dippa grönsaker i romdipp och kolla in "House" en av de få serier jag brukar kolla på! Tjingeling!


Vill bara skriva att jag tycker det är kul att ni läser min blogg!

1 kommentar:

  1. Du e super duktig Carro !!! HURRA för GI-dieten

    SvaraRadera