måndag 12 januari 2009

Måndag!

Lyckades stänga av väckarklockan och mobilen några gånger, vakna av att Alex ringer (tack älskling!!!)kl .7.25, alla barnen sover... Men sov den mest erfarne försovaren jag är så följde jag Mino in i klassrummet exakt kl.8.00 med Malve i famnen och Nova i släptåg! Summan av den här första skräckinjagade dagen är:
upp - frukost till Mino - skolan - hem - frukost till oss andra (ser att äggen är slut...inte kul när man kör GI) - till hundklubben - träna - hem - lunch - hämta i skolan - åka och storhandla - hem - amma - till stallet - skulle på möte, men ingen va där??? - hem - middag - natta barn - Egen tid med Alex!!!

Jag har i dag även lyckats höra vad min nya favoritlåt heter : "Second Chance" med Shinedown!

4 kommentarer:

  1. Jesus! Du är stålkvinnan x100! /Mia

    SvaraRadera
  2. Shit,,,kul dag !!! Hur orkar du Carro !!!

    SvaraRadera
  3. Ja stackare min dag blev ju också typ lugn. Åkte till verkstaden fick ställa bilen drivknuten paj 4000 kr . Tack Team för skjutsen. Sen till stallet där det visar sig att Snatch har ett kolikanfall kul 4 timmars vaka. Vaknar man idag då har Stella lite feber och dyngförkyld.. Det tar aldrig slut... bläääää

    SvaraRadera
  4. Du kan få byta barn med mej i några dagar...då kommer du garanterat inte behöva stressa på morgnarna, här startar ju dagen vid 05:30 som du vet, hehe!
    Jag kan ta dina och få sova ut för en gångs skull XD

    SvaraRadera