torsdag 8 januari 2009

Snart börjar det...

Hua! Snart drar allt igång igen. Mino börjar skolan igen på måndag och Alex börjar jobba, Nova börjar dagis på tisdag och min föräldragrupp är på tisdag (tror jag...hm, måste kolla). Sen ska Malve få börja på babysim på torsdag! Det ska bli kul, lite tajt om tid bara men det går nog, hehe! Veckan efter börjar gympan och innebandyn för barnen och så ska vi på dop.
Jag måste verkligen köpa en ny almanacka, för det var hovslagare ooch en 6 månaders kontroll här snart också. Jag har fasat för att det ska dra igång, för det betyder: att jag måste planera hundträningen, stallet (varje dag nu eftersom jag saknar medryttare), min egen motion (så jag är snygg till sommaren) och Alex skateboard och så kanske jag ska börja jobba lite. Kan inte dygnet få några fler timmar???

GI: Jag har bra karaktär och har inte ens tagit en bit 70% choklad! Känner mig stolt och duktig!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Shit,,,,låter som om det finns någon mera än mig som har MYCKET att göra, med 5 hundar, eget företag, jobb, och 3 barn så vet man att man lever,,,LOVAR, ses där ute Carro ;O)
    www.kennelhjalm.se

    SvaraRadera