tisdag 6 januari 2009

Snö! snö! snö!









Vår familj ÄLSKAR snö! I går va det pulkabacken, sen drog jag o hunden till stallet och tog en ridtur i kylan! Kvällen tillbringade vi hos Sara o Jimmie i Södertälje!
Idag hade vi inga planer, men medan jag åt frukost och Alex va iväg o handla så fick jag sms från Ylva, så hundträning lät bra, sen ringde telefon och på fem minuter så hade jag bestämt att träffa Ylva på hundklubben om en halvtimma även bestämt med Alex syster med dotter att hon skulle komma och min kompis Linda med dotter att dom oxå var välkomna! Stackars Alex hängde inte riktigt med... På eftermiddagen dök även mamma o pappa upp. Nu är jag precis hemkommen från stallet och soffan skriker på mig!!!
Igår tog jag även tag i mitt projekt. Beach 2009, nu ska alla gravidkilon väck för alltid! Just nu sitter jag med sprängande huvudvärk pga sockerabstinens... Men det går över förväntan, jag har ju lyckats förut!



2 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu blev jag (David) den första att kommentera! Wohoo!

    ...det var bara det jag ville säga! Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. Och jag blev tvåa!!! Jag fattar inte hur du orkar med allt, du är fanimej Wonderwoman ;-).
    Fina bilder!
    Puss

    SvaraRadera