onsdag 14 januari 2009

Nu går det så där fort igen...

I morgon är det redan sista dagen (för oss) på veckan och det har gått så fort! I går var det föräldragrupp på BVC, det är alltid kul att byta erfarenhetr med varandra. Jag gick direkt och hämta barnen och på väg hem lyckades vi hitta min mormor som vi bjöd hem på kaffe. Jag var oxå ute och utmanade min mörkerrädsla genom att rida ut i mörka skogen ensam, fast med Ewitha såklart, men henne såg jag knappt... måste nog skaffa en lampa igen(hon har haft sönder 3-4st) så jag ser henne!!! Sedan somna jag kl 20.00 i Novas säng eftersom hon drömmer mycket konstigt just nu. Alex väckte mig nån gång runt midnatt, så jag gick och la mig i vår säng det betyder att jag för en gångs skull lyckades gå och lägga mig i tid! Skönt för i dag sprudlar jag av energi, har redan tagit två promenader och ska till stallet när Alex kommer hem, det är verkligen toppenväder idag och jag tycker synd om alla som inte får vara ute på dagarna! Ska försöka komma ihåg att köpa batterier till kameran oxå så det blir mer bilder här! Tjolahopp!

1 kommentar:

  1. Halloj,,,,fort ska re gå då kommer våren snart ;O)
    Hinner inte träna hund på fredag, möte i skolan ;O/
    Men vi hörs av,,,,

    SvaraRadera